Menu Hashimoto

15.04.2024-21.04.2024

 PONIEDZIAŁEK:
Śniadanie: Bezmleczny, bezglutenowy pudding z płatków ryżowych i gorzkiego 100% kakao z gruszką, kokosem i jagodami goji
Przekąska I:Wegańska, grecka pasta „Htipiti” z słupkami selera naciowego i bezglutenowym fette crocatni.
Obiad:Pieczony filet indyka w sosie z zielonego pieprzu z kaszą gryczaną, fasolką szparagową, koprem, natką pietruszki, czosnkiem i oliwa z oliwek.
Przekąska II:Pieczone jabłko „champion” z cynamonem i naszą wiśniową frużeliną okraszone płatkami migdała
Kolacja:„Chana masala” czyli curry z cieciorką i naturalnym ryżem
          
          
 WTOREK:
Śniadanie: Kanapkowa pasta z wędzoną, swojską szynką małosolnym ogórkiem i bezglutenowym pieczywem
Przekąska I:Truskawkowy “shake” na mleku kokosowym 
Obiad:Meksykański gulasz z kawą, chili, gorzką czekoladą i lunchem z ryżu, selera naciowego i marchewki.
Przekąska II:Lekka sałatka z ananasem, kurczakiem, kukurydzą, czerwoną papryką i sosem winegret
Kolacja:Sałatka z białej quinoa, grillowanej cukinii i warzyw zaprawiona lekkim sosem winnym i orzechami pekan
          
          
 ŚRODA:
Śniadanie: Bezglutenowy naleśnik z prazonym jabłkiem i orzechami pekan
Przekąska I:Pasta omega-3 z tuńczykiem, siemieniem lnianym, bezglutenowym, soczewicowym chlebkiem chrupkim i kolorowymi cherry
Obiad:Orientalne, bezglutenowe spaghetti z pieczonymi kąskami kurczaka, marynowanym imbirem i prażonymi arachidami
Przekąska II:Nasza „light nutella” z śliwki i gorzkiego 100% kakao z borówką amerykańską i gryczanymi snackami
Kolacja:Mix sałat z warzywami, grillowaną cukinią, hiszpańskim chorizo, kukurydzą i sosem sweet-chilli
          
          
 CZWARTEK:
Śniadanie: Pasta kanapkowa na bazie roślinnego twarożku z koprem, szczypiorem i świezym ogórkiem, chleb bezglutenowy
Przekąska I:Jagodowo kokosowy pudding chia z wiórkami kokosa i orzechami laskowymi
Obiad:Pieczone udo kurczaka z pikantną nutą , frytkami warzyw korzeniowych i naszym ketchupem z cukinii
Przekąska II:Deser „Czas na śliwkę” czyli Polska śliwka pod bezglutenową, owsianą kruszonką
Kolacja:Krem dyniowy z prażonymi pestkami dyni i bezglutenowym groszkiem ptysiowym
          
          
 PIĄTEK:
Śniadanie: Jaglanka mango-marakuja z malinami, czarnym sezamem i orzechami nerkowca
Przekąska I:Hummus z suszonymi pomidorami pelati, bezglutenowym nachos i pomidorkami cherry.
Obiad:Filet dorsza po grecku z opiekanymi ziemniaczkami w rozmarynie. 
Przekąska II:Kokosowy pudding z tapioki z wiśniową frużeliną i wiórkami kokosa. 
Kolacja:“Rissotto” po prowansalsku z czarnymi oliwkami i wegańskim serem grana padano
          
          
          
 SOBOTA:
Śniadanie: Owsianka na mleku roślinnym z truskawkami i płatkami migdała
Przekąska I:Ryżowa sałatka z delikatną szynką z indyka, blanszowanym zielonym groszkiem, oliwkami i czerwoną papryką zaprawiona lekkim sosem winnym. 
Obiad:Zapiekany filet kurczaka zagrodowego z ananasem i tymiankiem, komosą ryżową i blanszowanym bukietem warzyw
Przekąska II:Bezglutenowe, otrębowe ciasto marchewkowe z pestkami dyni i słonecznika, świeży owoc sezonowy
Kolacja:Krem z białych warzyw z gałką muszkatołową i chrupiącym, bezglutenowym chlebkiem kukurydziano ryżowym
          
          
 NIEDZIELA:
Śniadanie: Pieczony omlet jajeczny z filetowanymi owocami i musem mango. 
Przekąska I:Pasta z ciecierzycy, marchewki i tymianku z kiszonym ogórkiem i pieczywem bezglutenowym. 
Obiad:Filet indyka w sosie pieczeniowym własnym z ryżem dzikim i surówką z czerwonego buraczka i orzecha włoskiego
Przekąska II:Bezglutenowy i bezmleczny deser budyniowy z wiśnią i wiórkami kokosa
Kolacja:Wytrawna sałatka z kaszy gryczanej duszonych pieczarek, marchewki i papryki z pomidorkami koktajlowymi i roszponką.