Menu Hashimoto

15.07.2024-21.07.2024

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie

Bezmleczne smoothie malinowo truskawkowe z cynamonowo pomarańczową granolą

II Śniadanie

Sałatka z ryżem, soczewicą, piklowaną czerwonej kapustą z oliwkami, sezamem i czarnuszką.

Obiad

Dorsz w sosie kaparowym z pieczonymi ziemniakami i surowka z kiszonej kapusty

Podwieczorek

Jaglane, Fit „Monte” z orzechami laskowymi.

Kolacja

Krem z kalafiora i fasoli z natką pietruszki i kukurydzianymi nachos

 

WTOREK

Śniadanie

Kokosowa, bezmleczna owsianka z bakaliami, musem mango i jagodami goji.

II Śniadanie

Pieczone frytki z warzyw korzennych (marchew/burak/seler) z naszym pesto pietruszkowym

Obiad

Kurczak po chińsku z naturalnym ryżem.

Podwieczorek

Praliny orzechowo jaglane ze świeżą pomarańczą

Kolacja

Sałatka z białej quinoa z zieloną fasolką, ciecierzycą, warzywami w sosie musztardowy

 

ŚRODA

Śniadanie

Pieczona owsianka z jabłkiem i cynamonem z dodatkiem jogurtu kokosowego z borówkami

II Śniadanie

Wytrawna sałatka z makaronem bezglutenowym, warzywami i szynką z indyka, zaprawiona lekkim sosem

Obiad

Pieczony filet indyka z kremowym sosem masła orzechowego i mleczka kokosowego z ryżową sałatką z fasolką szparagową, marchewką i czarnym sezamem

Podwieczorek

Parfait malinowo jabłkowe z żurawiną i płatkami migdała

Kolacja

Mix sałat z grillowanym bakłażanem, warzywami i hiszpańskim chorizo, sos koktajlowy

 

CZWARTEK

Śniadanie

Bezglutenowe pancake z duszonym jabłkiem i świeżym melonem

II Śniadanie

Pasta z pieczonego buraczka i pietruszki z słupkami kalarepki i marchwii

Obiad

Tradycyjny gulasz wołowy z kaszą gryczaną i kiszonym ogórkiem.

Podwieczorek

Pieczone jabłko deserowe z cynamonem i wiśniowym musem okraszone płatkami migdała

Kolacja

Meksykańska sałatka z ryżem, papryką, czerwoną fasolą, kukurydzą, awokado i kukurydzianymi nachos.

 

PIĄTEK

Śniadanie

Sałatka ziemniaczana z jajkiem

II Śniadanie

Pasta z białej fasoli i pieczarek ze słupkami marchewki i gryczanym chlebkiem

Obiad

Łosoś z kolorowym ryżem i brokułem

Podwieczorek

Pudding z tapioki na mleku kokosowym z brzoskwinią

Kolacja

Sałatka z młodymi listkami szpinaku baby, makaronem trzy kolory, świeżym ogórkiem, suszonymi pomidorkami i wegańską mozzarellą, sos kremowo balsamiczny

 

SOBOTA

Śniadanie

Smoothie bananowo – truskawkowe z naszą cynamonową granolą i świeżym ananasem

II Śniadanie

Hummus z zielonego groszku z słupkami marchewki i kalarepki

Obiad

Bezglutenowe spaghetti w sosie neapolitańskim z kurczakiem, czarnymi oliwkami, orzechami i platkami drożdży nieaktywnych

Podwieczorek

Sałatka owocowa z jagodami goji i płatkami migdała

Kolacja

Roślinne „chilli sin carne” z ryżem naturalnym

 

NIEDZIELA

Śniadanie

Tatar z suszonych pomidorów i cukinii z zielonym ogórkiem, żółtą papryką i chlebkiem gryczanym

II Śniadanie

Świeżo tłoczony sok z jabłka, białego grejpfruta, ananasa i pomarańczy z dodatkiem naparu z czerwonej herbaty o smaku papai i pigwy, siemie lniane

Obiad

Filet z kurczaka w sosie miodowo musztardowym z kolorowym ryżem i piklowaną czerwoną kapustą

Podwieczorek

Ciasto daktylowo kokosowe z musem rabarbarowo truskawkowym

Kolacja

Krem z białych warzyw z oliwą truflową, groszkiem ptysiowym i czarnuszką