Menu Lekkostrawna

15.04.-2024 -21.04.2024

  PONIEDZIAŁEK:
Śniadanie:  Płatki ryżowe na mleku z bezcukrową konfiturą morelową i jagodami goji
Przekąska I: Twarożek z roszponką i pszenną bułeczką
Obiad: Pieczony na parze filet indyka w sosie własnym z kaszą jęczmienną i blanszowaną fasolką szparagową okraszoną masełkiem
Przekąska II: Pieczone jabłko z wisniowa frużeliną i wiórkami kokosa
Kolacja: Gulasz z kalafiora i marchewki z białym ryżem i oliwą z oliwek
                   
                   
  WTOREK:
Śniadanie:  Kanapkowa pasta z gotowaną drobiową szyneczką, selerem naciowym i pszennym pieczywem
Przekąska I: „Milkshake” Truskawkowy koktajl na maślance
Obiad: Potrawka z kurczaka i warzyw, ryż biały z blanszowanym zielonym groszkiem
Przekąska II: Domowy budyń waniliowy z musem malinowym i biszkoptami
Kolacja: Krem brokułowo ziemniaczany z natką pietruszki i pszennymi grzankami
                   
                   
  ŚRODA:
Śniadanie:  Delikatny naleśnik bez tłuszczu z malinowym twarożkiem i filetowanym świeżym owocem
Przekąska I: Pasta z tuńczyka i koperku z młodymi listkami szpinaku baby i pszennym pieczywem tostowym bez skórki
Obiad: Spaghetti z gotowanym kurczakiem i dyniowym sosem z warzywami
Przekąska II: Lekki kisiel owocowy z herbatnikiem
Kolacja: Łódeczki z cukini faszerowane kaszą jęczmienną, mięsem z indyka i warzywami, pieczone na parze okraszone oliwą lnianą
                   
                   
  CZWARTEK:
Śniadanie:  Pasta twarogowa z koprem, sałatą masłową i pszennym pieczywem
Przekąska I: Jagodowy pudding z wiórkami kokosa
Obiad: Gotowane udko kurczaka bez skóry z ziemniakami i buraczkami na ciepło
Przekąska II: Truskawka pod kruszonką
Kolacja: Krem dyniowy z pieczonym groszkiem ptysiowym i natką pietruszki
                   
                   
  PIĄTEK:
Śniadanie:  Jaglanka mango marakuja z malinami
Przekąska I: Pasta z zielonego groszku i oliwy z oliwek z sałatą i pszenną bułeczką
Obiad: Filet rybny w sosie warzywnym z gotowanymi ziemniaczkami i natką pietruszki
Przekąska II: Pudding z tapioki z frużeliną wiśniową i wiórkami kokosa
Kolacja: Gnocchi z topionym masełkiem i szpinakiem
                   
                   
                   
  SOBOTA:
Śniadanie:  Lekki serek ziarnisty z młodymi listkami szpinaku baby, masełkiem i bułeczką paryską
Przekąska I: Ryżowa sałatka z delikatną szynką z indyka, blanszowanym zielonym groszkiem i brzoskwinią, zaprawiona lekkim sosem winnym na bazie oliwy z oliwek
Obiad: Gotowany filet z kurczaka w delikatnym sosie maślano pietruszkowym z kaszą jęczmienną i blanszowanym bukietem warzyw
Przekąska II: Pieczone jabłko w sosie waniliowym
Kolacja: Krem z białych warzyw z gałką muszkatołową i pszennym sucharkiem
                   
                   
  NIEDZIELA:
Śniadanie:  Rogalik maślany z twarożkiem, musem jabłkowym i melonem cantalupa
Przekąska I: Pasta z marchewki, pietruszki i tymianku z listkami sałaty masłowej i pszenną bagietką
Obiad: Filet indyka gotowany na parze w sosie pieczeniowym własnym z kaszą jęczmienna i surówką z gotowanego buraczka
Przekąska II: Własnej produkcji deser budyniowy z owocami leśnymi
Kolacja: Wytrawna sałatka ryżowa z duszoną marchewką, fasolką szparagową i cukinią zaprawiona lekkim sosem winnym